سالیانه 2ملیون تن سنگ از معادن خورو بیابانک استخراج می شود!
 
:.با قدرت به پیش.:
ديار من خور

'حسن فیروزی' روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ذخایر پتاس، نمك صنعتی، سنگ‌های تزئینی و ساختمانی، تالك، بنتونیت، میكا، كائولن از نمونه هایی هستند كه در این شهرستان وجود دارد.

وی با بیان اینكه هم اكنون 168معدن سنگ دراین شهرستان در دست اكتشاف و بهره برداری است، گفت: با تامین اعتبارات مورد نیاز و ایجاد زیرساخت‌های لازم امكان توسعه صنعت سنگ دراین شهرستان فراهم شود.

وی، تامین ‌آب و گاز را از مهمترین زیرساخت‌های توسعه صنعت ومعدن دراین شهرستان عنوان وخواستار ایجاد كارگاه‌های فرآوری سنگ‌های تزئینی دركنار معادن خوروبیابانك شد.

كارشناس ارشد زمین شناسی و رییس ‌اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستانهای نایین و خوروبیابانك هم دراین‌باره گفت: سالیانه ‌یك میلیون و 228هزارتن سنگ از نوع سنگهای تزئینی مرمریت از معادن خوروبیابانك برداشت می‌شود كه میزان تولید سنگ‌های تزئینی‌ در سال بیش از هشت میلیون و 500 هزار مترمربع است.

'مسعودمطلبی' با بیان اینكه بیش از 90درصد سنگهای تولیدی در معادن خوروبیابانك برای فرآوری به اصفهان حمل می‌شود، افزود: از میان آنها سنگ كبود مشتریان خاص خود را دارد و این سنگ به كشورهای چین، ایتالیا، آلمان و فرانسه صادر می شود.

وی ‌خاطرنشان‌كرد: با توجه به‌ اینكه شهرستان خوروبیابانك پتانسیل خوبی در زمینه تولید سنگ‌ دارد می‌توان با احداث كارگاه‌های برش‌كوپ ‌سنگ از ضایعات قابل بازیافت این معادن در راستای تبدیل به سنگ جدول، مصنوعات سنگی، سنگ دانه بندی شده و پودر سنگ استفاده كرد.

درشهرستان خوروبیابانك سه واحد سنگ بری وجود دارد كه دو واحد آن در شهر جندق و یك واحد در شهرخور فعال است و دراین سه واحد حدود 25 نفر با استفاده از مزایای قانون كار و بیمه تامین اجتماعی به كار مشغول هستند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


وبلاگي در خورو بيابانك استان اصفهان
آخرین مطالب

نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 730
بازدید کل : 202078
تعداد مطالب : 210
تعداد نظرات : 59
تعداد آنلاین : 1



جاوا اسكریپت

داستان روزانه
اين سايت را حمايت مي کنم


دانلود آهنگ جدید - دانلود آهنگ جدید

فال انبیاء


استخاره آنلاین با قرآن کریم

افزايش بازديد رايگان - برترين سايت افزايش بـازديد در ايران ساعت مچی